مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-16اقتصادي

بخشی از میوه شب عید چهارمحال و بختیاری تامین و ذخیره سازی شد


الله کرم نصیری روز یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری از تامین و ذخیره سازی 400 تن سیب درختی که بخش از تولیدات داخل استان است، خبر داد و گفت: بیش از 400 تن نیز میوه پرتقال شمال نیز خریداری و در انبارهای سردخانه های استان ذخیره سازه شده است.

به گفته وی،در هفته نخست اسفندماه 400 تن مابقی سهمیه پرتقال جنوب نیز وارد استان خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده، هیچ محدودیتی در توزیع میوه شب عید استان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بر نظارت و ساماندهی گروه های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی بازار و ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری سطح استان نظارت بیشتر در ایام تعطیلات نوروز امسال تاکید کرد.

وی افزود:در صورت وجود هرگونه تخلف،افزایش قیمت کالا و خدمات، کم فروشی و سهل انگاری با متخلفان برابر ضوابط قانونی برخورد لازم صورت می گیرد.

نصیری،با اشاره به تثبیت قیمت مواد لبنی و پروتیینی،گفت: فراوانی و توزیع مناسب نهاده خوراک دام و طیور با قیمت مصوب دولتی علت ثبات قیمت این مواد پرمصرف در استان است.

وی، ذخیره سازی انبوه نهاده های خوراک دامی از سوی دولت در نیمه دوم امسال را باعث اطمینان بخشی به مردم در حفظ تعادل قیمت گوشت قرمز و سفید در استان دانست و گفت: دولت با این عمل در تثبیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از میوه شب عید چهارمحال و بختیاری تامین و ذخیره سازی شد

بخشی از میوه شب عید چهارمحال و بختیاری تامین و ذخیره سازی شد