مجازی ها تنور انتخابات شیراز را گرم کردند رویکردهای نوین تبلیغاتتبلیغات نامزدهای انتخاباتی درمهلت قانونی پیش بینی شده، بیشترین تأثیر را برانتخاب مردم درانتخاب کاندیداها دارد. با گذشت چهار روز ازمهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس در شهر شیراز، ما شاهد هستیم که شیوه های تبلیغاتی این کاندیداها نیز تغیییر یافته و دیگر مانند سالهای قبل متمرکز به صورت چاپ بروشور و بنردر سطح شهر نیست. در شهر شیرازمانند سالهای قبل خبری از روش سنتی تبلیغات انتخاباتی نیست و شواهد نشان می دهد که تبلیغات انتخاباتی به سمت و سوی دیگری حرکت کرده است. توسعه فضای مجازی و همه گیر شدن استفاده از آن درهمه قشرهای جامعه، تبلیغات انتخاباتی را هم تحت تأثیر قرار داده است. توسعه فزاینده فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر گذاری سریع و عمیق آن، به عنوان ابزاری قدرتمند مورد استفاده کاندیداهای مجلس قرار گرفته است. دامنه این تبلیغات در شبکه های مجازی اشخاص مختلف، مردم به ویژه نسل جوان را مورد خطاب قرار داده و به یکی از ابزارهای مهم در حوزه سیاست تبدیل شده است. در گذشته و در جریان تبلیغات انتخاباتی، شیوه های سنتی مانند بروشور و بنر مؤثر بود ولی اکنون و با وجود این فضا همه چیز تغییر کرده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |