مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-16بين الملل

داعش از زمان تشکیلش قوی تر است


در میانه نشانه هایی که حاکی از بقای تهدید داعش در خاورمیانه به رغم کشته شدن ابوبکر بغدادی و از دست رفتن خلافت آنان است، تنش های خاورمیانه می تواند به نفع این گروه تروریستی تمام می شود.

- در میانه نشانه هایی که حاکی از بقای تهدید داعش در خاورمیانه به رغم کشته شدن ابوبکر بغدادی و از دست رفتن خلافت آنان است، تنش های خاورمیانه می تواند به نفع این گروه تروریستی تمام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبسایت خبری بیزنس اینسایدر (Business Insider) در گزارشی درباره ادامه تهدید داعش، قدرت آن در شرایط فعلی و به ویژه پس از تحولات اخیر در خاورمیانه نوشته است: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در اقدامی زودرس اعلام کرد که داعش شکست خورده است و همین مساله موجب شد که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در ماه دسامبر علنا و به طور مستقیم از او انتقاد کند.

واقعیت این است که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اخیر، داعش اکنون نسبت به سال 2014 که خلافتش را بنیان گذاشت، نیروهای بیشتری دارد و میلیون ها دلار پول در اختیار گرفته است.

در همین رابطه مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در گفتگوی اخیر خود با مجله آتلانتیک اظهار کرد، داعش هنوز بسیار سرپا است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش از زمان تشکیلش قوی تر است

داعش از زمان تشکیلش قوی تر است