مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-16ورزشي

اسفند ماه داغ و سرنوشت ساز در انتظار سپاهان و ذوب آهن


تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در اسفند ماه بازی های دشواری پیش رو خواهند داشت که در سرنوشت پایان فصل آن ها تأثیر به سزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با مشخص شدن برنامه بازی های هفته بیست و دوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن اسفند ماه سختی را پیش رو خواهند داشت.

سپاهان در اسفند باید در 6 دیدار به میدان بروند که 5 دیدار در چارچوب لیگ برتر و یک بازی هم از لیگ قهرمانان آسیا است؛ ذوب آهن هم در 5 بازی در لیگ برتر باید به مصاف تیم های مدعی چون استقلال، سپاهان و شهر خودرو برود.

طلایی پوشان سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باید روز یک شنبه 4 اسفند با پرسپولیس در اصفهان بازی کنند، سپس در قابل هفته بیست و یکم روز پنج شنبه 8 اسفند شهرآورد اصفهان با ذوب آهن را برگزار کنند.

شاگردان امیر قلعه نویی در ادامه سه شنبه 13 اسفند باید در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با النصر عربستان دیدار داشته باشند و بعد از آن یک شنبه 18 اسفند در نقش جهان میزبان گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشند.

سپاهان روز جمعه 23 اسفند در تهران و در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید به مصاف سایپا برود و بالاخره در چهارشنبه 28 اسفند در اصفهان پذیرای پارس جنوبی از هفته بیست و چهارم لیگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفند ماه داغ و سرنوشت ساز در انتظار سپاهان و ذوب آهن

اسفند ماه داغ و سرنوشت ساز در انتظار سپاهان و ذوب آهن