مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-16سياسي

کناره گیری تعدادی از نامزدهای ائتلاف به نفع جریان انقلاب


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه تا فردا نامزدهایی از گروه ائتلاف به نفع جریان انقلاب کناره گیری می کنند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی پاک ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: یکی از عرصه های سیاسی زندگی حضرت فاطمه(س) این بود که بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام وارد انتخابات شدند و به درب تک تک مهاجرین و انصار رفتند و خواستند به یاری حضرت علی(ع) بیایند.

وی با بیان اینکه امیدوارم با ورود به عرصه انتخابات و گزینش اصلح ادامه دهنده راه آن حضرت باشیم گفت: با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) به دنبال این  هستیم تا شرکت حداکثری انتخابات را رقم بزنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی اولین سیلی محکم و مقابله ما با استکبار با پاسخ موشکی به پایگاه نظامی آمریکا بود و دومین سیلی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه زدیم گفت: امیدوارم سومین سیلی را که تکمیل کننده دو سیلی قبلی است با شرکت حداکثری در انتخابات به دشمنان بزنیم.

وی با تأکید بر لزوم انتخاب افراد با بصیرت، انقلابی، شجاع،  استکبارستیز و در تراز مجلس انقلابی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور در استان نیز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری تعدادی از نامزدهای ائتلاف به نفع جریان انقلاب

کناره گیری تعدادی از نامزدهای ائتلاف به نفع جریان انقلاب