مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-16سياسي

حاجی میرزایی: تحولات جامعه مرهون یادگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی در مراسم معرفی چهره های مردمی سال 98که با حضور مرتضی میرباقری معاونت سیما، جواد زین العابدین مدیر شبکه یک، - وزیرآموزش وپرورش اظهارکرد: تمدن و فرهنگ و هرآنچه اکنون می بینیم محصول یادگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی در مراسم معرفی چهره های مردمی سال 98که با حضور مرتضی میرباقری معاونت سیما، جواد زین العابدین مدیر شبکه یک، اوحدی دبیر شورای سیاست گذاری و هماهنگی چهره مردمی سال برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر اظهار کرد: زنان و مادران این سرزمین اولین معلمان انسان ها هستند چرا که بار اصلی تربیت جامعه را بر دوش می کشند.

وی افزود: امروز سالروز تولد امام خمینی (ره) است که ما را در این مسیر قرار داد و حق زندگی به گردن همه مرد ایران دارد چرا که ما را از تیرگی ها، سختی ها و دشمنی ها به نور هدایت، ایمان، فضیلت و اخلاق رهنمون کرد.

وزیرآموزش وپرورش با طرح این پرسش که آیا انتخاب چهره مردمی درست و ارزشمند است، اظهار کرد: پاسخ به این سوال مثبت است و براین باورم که این کار یک ضرورت است و نظام تعلیم و تربیت و جامعه ما به این انتخاب نیاز دازد و ازآن نیرو و الهام می گیرد و چنین کاری برای همبستگی ملی و ترویج خوبی ها فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: تحولات جامعه مرهون یادگیری است

حاجی میرزایی: تحولات جامعه مرهون یادگیری است