مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-16سياسي

کاندیداهای انقلابی به نفع جبهه انقلاب کناره گیری کنند


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: تخلفات کاندیداهای شورای ائتلاف در حد تذکر بوده که در مناطق ممنوعه تبلیغات را می چسباندند.

- ایسنا/همدان سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: تخلفات کاندیداهای شورای ائتلاف در حد تذکر بوده که در مناطق ممنوعه تبلیغات را می چسباندند.

محمدرضا غلامیپاک یکشنبه 27 بهمن در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه های سیاسی زندگی حضرت زهرا(س) بود به طوریکه بعد از رحلت پیامبر(ص) به تک تک منازل سر می زد و حضرت علی(ع) را معرفی می کرد، افزود: هر کدام از مردم با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) حضور در انتخابات را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.

وی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی نخستین سیلی را با حمله موشکی زدیم به طوریکه بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکا حمله کند، دومین سیلی در راهپیمایی 22 بهمن زده شد و سومین سیلی که تکمیل کننده دو سیلی گذشته بوده و قرار است به صورت استکبار بزنیم و دفاع همه جانبه خود را از دفاع و انقلاب اعلام کنیم، در روز انتخابات رقم خواهد خورد.

غلامی پاک با بیان اینکه همه مراجع شرکت در انتخابات را واجب دانسته و با انتخاب نیروهای کارآمد، مجلس خوب و در تراز انقلاب را رقم خواهیم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انقلابی به نفع جبهه انقلاب کناره گیری کنند

کاندیداهای انقلابی به نفع جبهه انقلاب کناره گیری کنند