مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-16بين الملل

سازمان ملل: تحریم تسلیحاتی لیبی به «جوک» تبدیل شده است


قائم مقام نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی با انتقاد از ادامه حمایت های کشورهای مختلف از طرف های لیبیایی اعلام کرد، تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی به جوک تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حمایت های کشورهای مختلف از دو طرف اصلی جنگ در لیبی ادامه دارد، یک مقام سازمان ملل خواستار احترام همه کشورها به تحریم تسلیحاتی لیبی و رفتار مسئولانه آنها شده است.

به نوشته رویترز ، استفانی ویلیامز قائم مقام نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی امروز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درباره ادامه درگیری ها در این کشور و تداوم دخالت های خارجی صحبت کرد.

وی که در کنفرانس خبری در مونیخ صحبت می کرد، با انتقاد از بی توجهی کشورهای مختلف به تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی گفت: تحریم تسلیحاتی به یک جوک تبدیل شده است .

قائم مقام نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی از همه کشورهای جهان خواست برای اجرای تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی گام بردارند.

وی افزود: موضوع (تحریم تسلیحاتی لیبی) موضوع پیچیده ای است چرا که از زمین، هوا و دریا نقض می شوند اما باید نظارت شود و (ناقضان) پاسخگو شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: تحریم تسلیحاتی لیبی به «جوک» تبدیل شده است

سازمان ملل: تحریم تسلیحاتی لیبی به «جوک» تبدیل شده است