مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-16سياسي

یک کاندیدای اسدآبادی تأیید صلاحیت شد


فرماندار شهرستان اسدآباد از اضافه شدن یک کاندیدا به دیگر لیست اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسدآباد خبر داد.

- مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس نتایج تأیید صلاحیت ها تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اسدآباد هفت نفر بود که با تأیید صلاحیت محمدجعفر چراغی در 27 بهمن ماه تعداد افراد کاندیداهای رقابت کننده انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اسدآباد از هفت نفر به هشت نفر رسید.

وی محمدرضا قنبری سلحشور، پیام کهتری انور، اکبر رنجبرزاده، خسرو خدابنده لو(شکیبا)، حسین هنری عزیز، کیومرث سرمدی، کیومرث ابراهیمی و محمدجعفر چراغی را کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اسدآباد اعلام کرد و افزود: شهرداری 65 نقطه در شهر برای تبلیغات کاندیداها معین کرده و فضای مورد نیاز برای تبلیغات کاندیداها و نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها مهیا شده است.

درویشی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای 72 هزار نفر جمعیت واجد شرایط برای شرکت در انتخابات بوده که 3000 نفر از این میزان جمعیت رأی اولی هستند، یادآور شد: برای انتخابات این شهرستان تعداد 110 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده و در جریان برگزاری انتخابات این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کاندیدای اسدآبادی تأیید صلاحیت شد

یک کاندیدای اسدآبادی تأیید صلاحیت شد