مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:252020-02-16ورزشي

هاکی روی چمن، اولویت امروز است


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اولویت امروز در بحث هاکی، اهتمام به هاکی روی چمن به عنوان یک رشته المپیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمزه پور بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مجمع انتخابات هیئت هاکی استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه هاکی روی چمن یکی از رشته های المپیکی بوده و باید سرمایه گذاری قابل توجهی در این خصوص انجام دهیم، افزود: معتقدیم اولویت امروز هیئت هاکی استان، توجه به هاکی روی چمن باشد.

وی نقش آموزش و پرورش در مقوله استعدادیابی ورزشی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: بی تردید اگر هاکی استان زنجان در صدد دست یابی به افتخاراتی است که در گذشته به دست آورده، امروز باید به مقوله استعدادیابی، بیش از گذشته بها داده و انتظار ما از آموزش و پرورش نیز در این زمینه این است که عرصه ورزش را در زمینه استعدادیابی بیش از پیش همراهی کند.

رییس هیئت هاکی استان زنجان نیز در این جلسه به اولویت های این هیئت اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته برای توسعه ورزش هاکی در استان، مقرر شده است در دهه سوم اسفندماه امسال – با وجود اینکه نماینده ای در لیگ برتر نداریم – میزبان این رویداد باشگاهی در رشته هاکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاکی روی چمن، اولویت امروز است

هاکی روی چمن، اولویت امروز است