مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-16اجتماعي

یازده کلاس درس 2 دانش آموزی در استان داریم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سطح استان یازده کلاس درس داریم که در هرکدام از آنها تنها دو دانش آموز تحصیل می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سطح استان یازده کلاس درس داریم که در هرکدام از آنها تنها دو دانش آموز تحصیل می کنند.

مجید یزدان پناه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که امروز(27 بهمن) برگزارشد، بااشاره به بازماندگی از تحصیل 2757 کودک بین شش تا یازده سال در کرمانشاه، اظهارکرد: براساس بررسی هایی که انجام داده ایم توانستیم 1557 نفر از این کودکان را شناسایی وعلت کناره گیری آنها از تحصیل را مشخص کنیم.

وی از بازگشت به تحصیل 155 نفر از این کودکان خبرداد و تصریح کرد: 92 نفر از کودکان بازمانده از تحصیل را هم کودکانی تشکیل می دهند که والدین آنها اجازه ادامه تحصیل را به آنها نمی دهند، برای همین مکاتباتی را با دادستان استان داشته ایم تا برای حل این مشکل ورود کند.

این مسئول در ادامه گفت: 1200 نفر از 2757 کودک بازمانده از تحصیل کرمانشاه هم شناسایی نشده بودند که برای شناسایی آنها نیز طی چندماه اخیر تلاش هایی را با همکاری ثبت احوال استان آغاز کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: طبق اعلام ثبت احوال استان 76 نفر از این تعداد کودکانی هستند که فوت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازده کلاس درس 2 دانش آموزی در استان داریم

یازده کلاس درس 2 دانش آموزی در استان داریم