مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-16اقتصادي

اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید با وجود مشکلاتی که تامین اجتماعی و دستگاه های دولتی در دریافت طلب هایشان از برخی بنگاه های اقتصادی دارند دولت به هیچ عنوان اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهد.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید با وجود مشکلاتی که تامین اجتماعی و دستگاه های دولتی در دریافت طلب هایشان از برخی بنگاه های اقتصادی دارند دولت به هیچ عنوان اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اولویت های دولت کمک به بنگاه های اقتصادی فعال در کشور است.

حتی اگر مشکلاتی که امروز سازمان هایی مانند تامین اجتماعی دارند را نیز در نظر بگیریم، نمی توان به بنگاه های اقتصادی فشاری وارد کرد که مانع از حرکت شان شود، زیرا اگر بنگاه اقتصادی نباشد دیگر نه کاری شکل می گیرد و نه کارگری مشغول به کار خواهد شد.

وی با بیان این که دولت تلاش کرده در شرایط فعلی امتیازهایی را برای بنگاه های اقتصادی قائل شود، توضیح داد: یکی از مسائلی که مطرح کرده ایم این است که اگر در جریان حسابرسی در عملکرد 10 ساله بنگاه ها یک بدهی احراز شد نیز فعلا دریافت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهیم

اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهیم