مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-16سياسي

چهارمحال و بختیاری در انتخابات امسال 37 هزار و 823 رای اولی دارد


جعفر مردانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از تعداد رای اولی های استان، 19 هزار و 45 نفر مرد و 18 هزار و 778 نفر زن هستند.

وی از آمادگی کامل استان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و حداکثری در استان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:دانش آموزان قبل از حضور در پای صندوق های رای انتخابات، با شرکت در شوراهای دانش آموزی مراحلی از دموکراسی و حضور در انتخابات را تمرین می کنند.

فرحناز قائدامینی افزود: بی شک حضور رای اولی ها در شور و نشاط بخشی به انتخابات بسیار اثرگذار است و در این دوره از انتخابات نیز حضور حداکثری این افراد در پای صندوق های رای پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: در عین حال که فضای مدارس متاثر از فرهنگ سازی در خصوص افزایش مشارکت سیاسی و تشویق رای اولی ها به حضور در انتخابات است اما اجازه نداده نمی شود که فضای تبلیغات انتخاباتی و جهت گیری به سوی نامزد خاصی در مدارس شکل گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 947 هزار نفر جمعیت دارد که از این استان 4 نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری در انتخابات امسال 37 هزار و 823 رای اولی دارد

چهارمحال و بختیاری در انتخابات امسال 37 هزار و 823 رای اولی دارد