مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-16اجتماعي

فروش ملک برای خرید اتوبوس/ آخرین وضعیت افتتاح ایستگاه های مترو


سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از احتمال خرید 30 دستگاه اتوبوس و بهره برداری از یک ایستگاه مترو تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف حجت، در نشست خبری که بعدازظهر یکشنبه در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

وی با بیان اینکه توسعه مترو به عنوان پاک ترین مد حمل و نقلی در اولویت است، گفت: چند هزار اتوبوسی که در سطح شهر تردد می کنند عامل 7 تا 8 درصد آلودگی های سطح شهر هستند.

بنابراین توسعه مترو به عنوان حمل و نقلی ایمن در اولویت است اما متاسفانه منابع مالی لازم برای توسعه آن تامین نشده است.

حجت ادامه داد: حمایتی که قرار است سازمان برنامه و بودجه از حمل و نقل عمومی بکند و اعتبار پیش بینی شده برای اورهال و بازسازی اتوبوس ها کفایت می کند که اتوبوس هایی که عمرشان به اتمام رسیده 5 سال بیشتر خدمات رسانی کنند.

یعنی اعتبارات به اندازه ای است که ما ناچاریم اتوبوس را به کارخانه سازنده ارسال و موتورش بازسازی شود اما اعتبارات لازم را پیگیری می کنیم و امیدواریم پیش نویس آن به امضا برسد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه چرا با وجود آنکه اعلام شده تردد در حلقه دوم طرح ترافیک افزایش داشته است، تنها به افزایش عوارض در این محدوده بسنده کرده و تغییری در طرح ترافیک حلقه دوم ایجاد نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ملک برای خرید اتوبوس/ آخرین وضعیت افتتاح ایستگاه های مترو

فروش ملک برای خرید اتوبوس/ آخرین وضعیت افتتاح ایستگاه های مترو