مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-16سياسي

در و دیوار شهرهای خراسان شمالی، میزبان پوسترهای تبلیغاتی


اگر بیش از این نیز تبلیغات خانگی و دورهمی های انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات در شهرهای استان برپا بود، اما از سحرگاه پنج شنبه دفاتر بیشتر ستادهای انتخاباتی نامزدها شروع رسمی تبلیغات را کلید زده اند و این اتفاق چهره شهرستان های استان را متفاوت و انتخاباتی کرده است.

اما آن چه بیش از همه مورد تاکید همه و بویژه مسوولان خراسان شمالی است رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها، پرهیز از تخریب دیگران و ایجاد شور انتخاباتی همراه با آرامش است و در کنار آن مسوولان نیز از اجرای تمهیدات لازم برای برپایی با شکوه و حضور حداکثری در انتخابات استان خبر می دهند.

در عین حال دست اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدها و حامیانشان را به حرکت بر مدار قانون، پرهیز ار تخریب و توهین به رقبای انتخاباتی، شفافیت هزینه های تبلیغات، پرهیز از ایجاد تنش و دادن وعده های بی سرانجام و خارج از شمول و ظایف قانون گذاری توصیه می کنند.

استاندار خراسان شمالی هفته گذشته پیش از شروع زمان قانونی تبلیغات انتخابات، در نشست توجیهی داوطلبان مجلس شورای اسلامی با نامزدهای انتخابات با بازخوانی وظایف نامزدها انتخابات و لزوم حرکت بر مدار قانون گفت: حفظ اخلاق و موازین شرعی و قانونی باید از سوی نامزدها و حامیان رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در و دیوار شهرهای خراسان شمالی، میزبان پوسترهای تبلیغاتی

در و دیوار شهرهای خراسان شمالی، میزبان پوسترهای تبلیغاتی