مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:162020-02-16سياسي

سال آینده سند ارتقا جایگاه زنان استان همدان تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر یکشنبه در جلسه تجلیل از بانوان شاغل در استان همدان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر با بیان اینکه حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت نبی مکرم اسلام (ص) یک شخصیت منحصر به فرد بود، گفت: ما به عنوان دولت که ضامن اجرای قانون اساسی هستیم و از جایگاه زنان حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه زنان در تاریخ نقش بسیار بزرگ و والایی داشته و حضورشان در ادوار مختلف توانسته مسیر تاریخ را تغییر دهد، گفت: عزت، کرامت و همه فضائل انسانی در وجود زنان عفیفه ما است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه زنان در جریان شکل گیری و پیروزی انقلاب و پس از آن چنان خوش درخشیدند که آوازه بین المللی داشته اند و با نقش بارز و غیر قابل انکار خود الگویی برای بانوان بوده اند، گفت: در استان همدان سرکار خانم دباغ از جمله الگوهای زنان استان است که در جایگاه یک بانوی فاضله و فردی انقلابی و در قالب یک چریک و سفیر در مقاطع قبل و بعد از انقلاب نقش آفرینی کرده است.

سال 99 در استان همدان سال ارتقا جایگاه بانوان خواهد بود استاندار همدان با بیان اینکه سال 99 در استان همدان سال ارتقا جایگاه بانوان خواهد بود، گفت: سند ارتقا جایگاه زنان باید تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده سند ارتقا جایگاه زنان استان همدان تدوین می شود

سال آینده سند ارتقا جایگاه زنان استان همدان تدوین می شود