مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 20:352020-02-16ورزشي

پارکور رشته خانه بدوش!/ از سرگردانی تا مهاجرت


با توجه به رفت و آمد پارکور در فدراسیون های ژیمناستیک و انجمن های ورزشی علاقمندان به این رشته با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پارکور واژه و رشته ای غریب است که شاید خیلی ها با آن آشنایی نداشته باشند، اما بعید نیست که سالهای آینده شاهد المپیکی شدن این رشته زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک باشیم.

این رشته در ایران فعالان و علاقمندان زیادی دارد اما با توجه به تصمیمات مدیریتی گرفته شده به نظر می رسد استعدادهای پارکور ایرانی به دنبال این هستند تا شانس خود را برای کسب مدال زیر پرچم کشور دیگری امتحان کنند.

* پارکور خانه بدوش از ژیمناستیک به انجمن های ورزشی پارکور در ابتدا زیر نظر فدراسیون ورزش همگانی بود و در ادامه به فدراسیون انجمن های ورزشی واگذار شد اما پس از 6 ماه از این فدراسیون هم گرفته شد تا پارکور به عنوان یکی از شاخه های زیرمجموعه فدراسیون ژیمناستیک شود اما با رفتن داورزنی از وزارت ورزش شنیده شده این رشته قرار است دوباره زیر نظر انجمن های ورزشی فعالیت کند که همین موضوع نگرانی هایی را برای ورزشکاران پارکور به وجود آورده به طوری که صحبت از مهاجرت تعدادی ورزشکار به امارات و قطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکور رشته خانه بدوش!/ از سرگردانی تا مهاجرت

پارکور رشته خانه بدوش!/ از سرگردانی تا مهاجرت