مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-17سياسي

نصب عکس بر روی اموال عمومی تخلف مشترک نامزدها در میاندوآب


مهدی قهرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این در حالی است که شهرداری میاندوآب در 30 نقطه از معابر و میادین پرتردد نسبت به آماده سازی مکانی برای الصاق عکس و پوستر نامزدها اقدام کرده است.

وی افزود: در سطح روستاها نیز مکان هایی برای تبلیغ نامزدها از سوی دهیاران پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: رعایت نکردن اندازه پوسترهای تبلیغاتی و بداخلاقی هواداران بعضی نامزدها در فضای مجازی از دیگر تخلف های محرز شده نامزدها در این شهرستان است.

وی گفت: بر اساس قانون نامزدها وظیفه دارند که در تبلیغات خود به ارائه برنامه های کاری، سوابق مدیریتی و مواردی از این قبیل اقدام کنند و سخنرانی علیه سایر نامزدها و حتی تشکل های سیاسی جرم محسوب می شود.

فرماندار میاندوآب افزود: 10 نامزد در حوزه انتخابیه میاندوآب برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند و تاکنون نامزد دیگری انصراف یا از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت نشده است.

وی اضافه کرد: اگر تغییراتی در اسامی نامزدها مبنی بر انصراف و یا تایید صلاحیت صورت گیرد، از طریق رسانه های رسمی و معتبر به اطلاع مردم در حوزه انتخابیه میاندوآب می رسد.

در دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب 2 نماینده مشترک داشت ولی در اوایل آغاز به کار مجلس دهم، تفکیک حوزه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب عکس بر روی اموال عمومی تخلف مشترک نامزدها در میاندوآب

نصب عکس بر روی اموال عمومی تخلف مشترک نامزدها در میاندوآب