مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-17ورزشي

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی خاطی ایران در جام تختی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، متن نامه ارسالی اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:مورد توجه آقای رحیم گیوی مربی محمدرضا گرایی در مسابقات جام تختی 2020موضوع: - اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی به مربی خاطی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی اخطار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، متن نامه ارسالی اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:مورد توجه آقای رحیم گیوی مربی محمدرضا گرایی در مسابقات جام تختی 2020موضوع: حوادث پیش آمده در خلال مسابقات جام تختی 2020آقای گیوی.

در خلال مسابقات جام تختی که (در تاریخ 3 و 4 بهمن 1398) در شهر شیراز برگزار شد، جنابعالی به منظور اعتراض به تصمیمات داوری در مسابقات یک چهارم نهایی وزن 72 کیلوگرم بین امین کاویانی نژاد و محمدرضا گرایی، وارد تشک شده اید و به داور و رییس تشک بی احترامی کرده اید.

به خاطر این رفتار، شما یک کارت زرد و سپس یک کارت قرمز دریافت کردید و سپس توسط مأموران امنیتی از سالن بیرون برده شده اید.

چنین رفتاری غیر قابل قبول بوده و برخلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی، به خصوص قوانین بین المللی کشتی، قوانین رفتاری در خلال مسابقات اتحادیه جهانی کشتی و در نهایت بر خلاف آیین نامه انضباطی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی خاطی ایران در جام تختی

اخطار اتحادیه جهانی کشتی به مربی خاطی ایران در جام تختی