مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17اقتصادي

بهزیستی زنجان برای 589 مددجو شغل ایجاد کرد


مدیر کل بهزیستی استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف، افزایش فعالیت بخش غیردولتی در ارائه خدمات، استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای وافزایش اعتبارات اشتغال زایی و بهره گیری از ظرفیت شرکت ها و کارخانجات در استان از عمده فعالیت های شاخص به شمار می رود که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان انجام گرفته است.

محمد محمدی قیداری افزود: خروج سالانه 10 درصد از معلولین و جامعه هدف از چرخه حمایتی در دستور کار قرار دارد که در این راستا به 233 نفر از مددجویان تحت پوشش حمایت های بیمه ای در قالب خویش فرمایی و کارفرمایی توسط بهزیستی پرداخت شده است.

به گفته وی، تعداد 336 نفر از مددجویان بهزیستی واجد شرایط نیز تسهیلات بانکی بند “ب“ تبصره 16 قانون بودجه سال جاری اعتباری بالغ بر71 میلیاردو 100 میلیون ریال را دریافت کرده اند.

این مسؤول ادامه داد: امسال بیش از 78 میلیارد ریال اعتبار در زمینه اشتغالزایی به افراد دارای معلولیت از طریق بانک های عامل استان زنجان اختصاص یافته که همه ساله از محل تبصره 16 قانون بودجه، تسهیلات قرض الحسنه به منظور اشتغالزایی جامعه هدف نهادهای حمایتی، اعتباراتی از سوی بانک مرکزی ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی زنجان برای 589 مددجو شغل ایجاد کرد

بهزیستی زنجان برای 589 مددجو شغل ایجاد کرد