مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17سياسي

ولخرجی های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس از کجا می آید؟


«خبرهای تأسف باری از نقاط مختلف کشور درباره ولخرجی ها و بی مبالاتی های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس یازدهم به گوش می رسد که در فضای مجازی صحنه های زنده آن دیده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در سرمقاله امروز(دوشنبه) روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: پول کثیف، پولی است که از مجرای حرام به دست آمده باشد یا به مصرفی برسد که موجب مفسده شود.

این روزها، خبرهای تأسف باری از نقاط مختلف کشور درباره ولخرجی ها و بی مبالاتی های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس یازدهم به گوش می رسد که در فضای مجازی صحنه های زنده آن دیده می شوند.

برگزاری ضیافت های میلیاردی و توزیع پول و اقلام مختلف مایحتاج زندگی برای خریدن آراء نیز از چاشنی های این تبلیغات هستند.

اولین سؤالی که به ذهن ها راه می یابد این است که این پول ها از کجا تأمین می شوند؟ اگر خود نامزدها از چنین مکنتی برخوردار باشند، باید به این نتیجه رسید که چنین افرادی شایسته تکیه زدن بر صندلی های قانونگذاری نیستند.

زیرا افرادی با اینهمه ثروت اصولاً با دردهای مردم آشنایی ندارند و به همین دلیل نمی توانند بفهمند چه قانونی تصویب کنند که مشکلات مردم را حل کند و مهم تر اینکه اصولاً باید دید این افراد چگونه به این ثروت های هنگفت رسیده اند و برای دست یابی به صندلی مجلس شورای اسلامی چرا اینهمه ولخرجی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولخرجی های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس از کجا می آید؟

ولخرجی های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس از کجا می آید؟