مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-17سياسي

تخریب اموال عمومی در کارزار تبلیغاتی شمایل کاغذی یک شهر


این روزها سیمای شهر با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و مسئولان شهری از نامزدهای انتخابات می خواهند که حقوق شهروندی را رعایت کنند و از چسباندن هرگونه آگهی تبلیغاتی در مکان هایی که ممنوع است، بپرهیزند.

برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از تخلف لازم است نامزدها و حامیان آن ها در مدت زمان تعیین شده برای تبلیغات نسبت به رعایت موارد قانونی اهتمام لازم را داشته باشند.

در این زمینه در ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به صراحت نصب اطلاعیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و سازمان های وابسته به دولت، خودروهای دولتی و اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی و تأسیسات عمومی و دولتی و صندوق های پست، باجه های تلفن، پست برق و تلفن، تابلوها و همچنین اماکن بخش های خصوصی (مگر با رعایت اشخاص ذی حق) ممنوع شده است.

بنابراین از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین از حامیان و مبلغان آن ها انتظار می رود چارچوب های قانونی را برای احترام به حقوق سایر شهروندان رعایت کنند در غیر این صورت برابر مقررات نسبت به جمع آوری تبلیغات غیر قانونی اقدام و مراتب تخلف به فرمانداری شهرستان ارجاع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب اموال عمومی در کارزار تبلیغاتی شمایل کاغذی یک شهر

تخریب اموال عمومی در کارزار تبلیغاتی شمایل کاغذی یک شهر