مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-17ورزشي

لغو مجدد بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت


مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگینی که از یکشنبه شب هفته گذشته در استان گیلان آغاز و به مدت دو روز طول کشیده بود، بازی تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت لغو و به روز سه شنبه (فردا) موکول شد.

علیرضا وهابی افزود: اما با توجه به عدم برفروبی ورزشگاه سردارجنگل رشت (محل برگزاری این دیدار)، این بازی برای دومین بار لغو و به زمان دیگری موکول شد که تاریخ جدید این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار بود تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت عصر روز شنبه هفته گذشته 26 بهمن ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

وی بیان کرد: روز گذشته نیز مسئولان هیات فوتبال گیلان به همراه مسئولان باشگاه سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل حضور یافته و با توجه به تماسی که با مسئولان سازمان لیگ گرفته شد، شرایط ورزشگاه را به مسئولان فدراسیون اطلاع دادند که با توجه به تصمیم گرفته شده ، این دیدار به دلیل آماده نبودن زمین بازی دوباره لغو شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: متاسفانه فرد یا افرادی که این ورزشگاه را در اختیار دارند و آن را اجاره کرده اند، برای برفرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجدد بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت

لغو مجدد بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت