مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-17سياسي

2 حزب اصلاح طلب فارس در سه حوزه انتخابیه نامزد معرفی کردند


در بیانیه انتخاباتی این احزاب خطاب به مردم استان فارس آمده است: در آستانه انتخابات مهم و تاثیرگذار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، انتخاباتی که می تواند حال و هوای داخلی و سیاست های سیاست ورزان خارجی را دچار تغییرات عمده کند.

همگان میدانیم که مردم ایران در این سال ها با تحمل محرومیت ها و تنگناهای اقتصادی، اگر چه گلایه مند اما کماکان صبور و مقاوم برای تعیین سرنوشتشان قد افراشته اند.

بیانیه افزوده است: اصلاح طلبان پرشماری برای حضور در این عرصه و تغییر اوضاع کنونی پا به عرصه گذاشتند اما چنان که می دانید با ردصلاحیت های گسترده مواجه شدند به گونه ای که ارائه لیست در بسیاری از حوزه های انتخابی را عملا غیر ممکن نمود و شیراز سرفراز نیز از این موضوع مستثنی نماند.

اما امید بذر هویت ماست.

این احزاب نوشتند: با اتفاقاتی که در واپسین روزهای مانده به شروع تبلیغات رخ داد احزاب اصلاح طلب ‘ندای ایرانیان’ و ‘اراده ملت ایران’ برآن شدند تا برای ساختن امید و بازگرداندن آرامش به کشور از ظرفیت های موجود کمال بهره را ببرند.

گرچه ارائه اسامی نامزدهای اصلاح طلب در اکثر شهرستان ها به دلیل واضح رد صلاحیت ها مقدور نشد اما ظرفیت ارائه فهرست نامزدهای اصلاح طلب در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، حوزه انتخابیه لامرد و مُهر و حوزه انتخابیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حزب اصلاح طلب فارس در سه حوزه انتخابیه نامزد معرفی کردند

2 حزب اصلاح طلب فارس در سه حوزه انتخابیه نامزد معرفی کردند