زنان در قاب فیلم فجر2/ شخصیت هایی برای سرازیر شدن اشک مخاطببا مرور فیلم های فجر مشخص می شود که در اکثر فیلم ها، زنان تنها نقش کاتالیزوری برای نمایش احساسات را دارند. این زن است که با ضعیف شدن یا مورد ظلم واقع شدن خشم و هم ذات پنداری مخاطب را بر می انگیزد. - گروه خانواده؛ مریم اویسی: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به پایان رسید و گنجینه فیلم هایی که با سیمرغ و یا بی سیمرغ، جشنواره را ترک کردند برای سال جدید به یادگار ماند. گنجینه ای که شاید دلیل حضور برخی از فیلم ها در آن مشخص نشد و تعدادی از فیلم ها نیز مجبور شدند، یک تنه بار سنگین و ثقیل عنوان جشنواره را به دوش بکشند. در پرونده زنان در قاب فیلم فجر، به بررسی نقش و شخصیت زنان در فیلم های سینمایی می پردازیم. شخصیتی که در برخی از فیلم ها به طور کامل نادیده گرفته شد. با هم به مرور تعدادی از فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می پردازیم. زنی دور از شکل باور پذیر زنان جامعه ایرانی فیلم آن شب با یک لوکیشن آمریکایی و بازیگر زنی که حقیقتا اطلاعات زیادی از زن ایرانی و بستر جامعه ای که در آن رشد کرده است ، ندارد به کارگردانی کوروش آهاری در جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد. فیلمی که در آن یک زوج جوان ایرانی را نمایش می دهد که در یک شب طولانی با ناگفته های زندگی شان رو در رو می شوند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |