مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-17سياسي

موانع سازمانی برای دسترس پذیری و بهره برداری از اطلاعات


دبیر علمی سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی پردازش و سازماندهی اطلاعات با اشاره به اینکه سازمان ها اطلاعات مناسب یا مرتبط با مشتریان خود را در اختیار عموم مردم یا پژوهشگرانی که به این اطلاعات نیاز دارند، - دبیر علمی سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی پردازش و سازماندهی اطلاعات با اشاره به اینکه سازمان ها اطلاعات مناسب یا مرتبط با مشتریان خود را در اختیار عموم مردم یا پژوهشگرانی که به این اطلاعات نیاز دارند، قرار نمی دهند، گفت: عدم امکان بهره برداری از اطلاعات و کاربرد آن ها، منتج از موانع سازمانی است.

  مهدی علیپور حافظی در حاشیه این همایش و در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام تلاش ما در همایش حاضر این است که به مسئله مهمی که در دسترسی به اطلاعات وجود دارد، بپردازیم؛ امروز با حجم عظیم داده ها و اطلاعاتی که منتشر و ارائه می شود، مواجه هستیم.

زمانی پیدا کردن اطلاعات به خاطر پراکندگی و دسترسی نداشتن به آن ها سخت بود، اما امروزه متاسفانه مسئله ما برعکس شده و اطلاعات آن قدر به وفور وجود دارد که پیدا کردن اطلاعات مناسب کار سختی شده است.

وی با اشاره به این که در همایش امروز مبنا را پردازش و سازماندهی اطلاعات قراردادیم، توضیح داد: این دو مباحث مرتبط و در عین حال متفاوت با هم هستند؛ در بحث سازماندهی نگاه ما به آثار این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سازمانی برای دسترس پذیری و بهره برداری از اطلاعات

موانع سازمانی برای دسترس پذیری و بهره برداری از اطلاعات