مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-17سياسي

نماینده اصلاح طلب مجلس: کاندیداهایی از همه سلایق و گرایش ها در انتخابات حضور دارند


حضور پرشور مردم در انتخابات از یکسو نمایش قدرت در برابر دشمنان است و از سوی دیگر با حضور پرشور مردم احتمال انتخاب نمایندگان اصلح از نظر علمی بیشتر است.

- نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یک نوع اظهار قدرت نمایی در مقابل دشمنان و بیگانگان به شمار می رود که به نوعی حضور گسترده در انتخابات را می توان یک نوع نمایش قدرت نیز نامید.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ما از زمان پیروزی انقلاب تا کنون همیشه حضور مردم در صحنه های مختلف اعم از راهپیمایی ها، مراسم مختلف و انتخابات باعث شده تا دشمن از مواضع خود در قبال کشور ما عقب نشینی کند و این حضور پرشور مردم همواره انقلاب ما و اهداف انقلاب مان را بیمه کرده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر از نظر آماری و علمی هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد احتمال اینکه افراد اصلح انتخاب و راهی مجلس شوند بیشتر است و مجلسی که با رأی بالای مردم تشکیل شود با اعتماد بیشتری می تواند به انجام وظایف قاونی خود بپردازد و می تواند اقدامات مهمتری را صورت دهد و من از مردم شریف ایران به ویژه از مردم حوزه انتخابیه خودم دعوت و تقاضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصلاح طلب مجلس: کاندیداهایی از همه سلایق و گرایش ها در انتخابات حضور دارند

نماینده اصلاح طلب مجلس: کاندیداهایی از همه سلایق و گرایش ها در انتخابات حضور دارند