مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-17فرهنگي

نمایشگاه «گوهر گره» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت


نمایشگاه «گوهر گره» گزیده آثار اهدایی زنده یاد استاد حسین زمرشیدی چهره ماندگار ایران در عرصه معماری سنتی در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد.

- نمایشگاه گوهر گره گزیده آثار اهدایی زنده یاد استاد حسین زمرشیدی چهره ماندگار ایران در عرصه معماری سنتی در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نمایشگاه گوهر گره با حضور غلامرضا خواجه سروی مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، دکتر حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، شماری از استادان دانشگاه، معماران و پژوهشگران معماری، اعضای خانواده زنده یاد استاد حسین زمرشیدی و دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی، هم زمان با برگزاری آیین گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

بیش از 40 تابلوی گزیده از مجموعه آثار هنری استاد حسین زمرشیدی که خانواده این معمار، پژوهشگر، نویسنده و استاد برجسته معماری سنتی ایران چندی پس از درگذشت او به کتابخانه و موزه ملی ملک اهدا کرده اند، در این نمایشگاه گوهر گره به نمایش درآمده است.

کتابخانه و موزه ملی ملک این نمایشگاه را با هدف تجلیل از سال ها تلاش زنده یاد استاد حسین زمرشیدی در گستره معماری سنتی اسلامی- ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «گوهر گره» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت

نمایشگاه «گوهر گره» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت