مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17سياسي

کمرنگ شدن عرفان و معنویت جامعه را به نابودی می کشاند/ کردستان مرکز گردشگری دینی است


اگر امروز معنویت و عرفان از بین برود جامعه رو به نابودی خواهد رفت باید کرامت اولیا را به یادآورد چرا که برای معنویت باید تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عالم بشریت با اشعاراهل عرفان به سوی اوج معنویت می رود و بی شک مداحانی که اولیا و پیامبران را مدح می کنند دلها را گرم می کنند و همگی یادآوری قرآن کریم است.

وی افزود: هرجا که یاد صالحان خداوند شود برکت به ارمغان می آید و امروز این همایش جایگاه نغمه سرایانی است که اشعارشان در خصوص انبیا انسن را به دنیای تفکر معنویت می کشاند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز معنویت و عرفان از بین برود جامعه رو به نابودی خواهد رفت باید کرامت اولیا را به یادآورد چرا که برای معنویت باید تلاش کرد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: انسان تا زمانیکه اهل معنویت و عرفان باشد در همه مسائل حرامی خود را نگاه می دارد چون معنویت انسان را به سوی محبت خدا و رسول خداوند هدایت می کند.

ماموستا رستمی با اشار ه به اینکه رسالت رسول اکرم محدودیت زمانی و مکانی ندارد و تا قیامت بردوام است، خاطرنشان کرد: اعجاز رسول خدا که قرآن کریم بوده تا قیامت ماندگار است چراکه قرآن سرشار از مسائل مختلف در تمامی عرصه ها بوده و مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ شدن عرفان و معنویت جامعه را به نابودی می کشاند/ کردستان مرکز گردشگری دینی است

کمرنگ شدن عرفان و معنویت جامعه را به نابودی می کشاند/ کردستان مرکز گردشگری دینی است