مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-17فرهنگي

نمایش توانمندی بازنشستگان کردستانی در قاب طعم و رنگ


با ارائه انواع غذاهای بومی محلی و آثار هنری و فرهنگی 30 نفر از بازنشستگان کردستانی در نخستین جشنواره غذا، نمایشی زیبا از توانمندی این قشر مجرب به تصویر کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نخستین نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و جشنواره آشپزی بازنشستگان کشوری استان کردستان ظهر امروز در محل هتل جهانگردی سنندج با حضور جمعی از بازنشستگان و مسوولان مرتبط برگزار شد.

در این جشنواره که توانمندی بازنشستگان کشوری کردستان در قاب طعم و رنگ با ارائه انواع غذاهای بومی محلی و آثار فرهنگی و هنری 30 نفر از بازنشستگان کردستانی نمایشی زیبا از توانمندی این قشر با تجربه به تصویر کشیده شد، زمینه مناسبی برای خلق ساعاتی شاد برای کنار هم بودن اعضای خانواده و همکاران با تداعی خاطرات گذشته  را فراهم کرد.

از نکات قابل توجه و ارزنده این جشنواره وجود آثار مرحوم محمدصابر صابر هنرمند خوشنویس کردستانی و از مشاهیر هنر کشور است و این پیام را به مخاطب می رساند که هنرمند در دل مردم جای دارد و  به واسطه خلق هنر و زیبایی همیشه زنده است چراکه  جامعه بدون هنر و هنرمند جامعه ای مرده و بدون لطافت و زیبایی است و هر ملتی که قدر هنرمندان خود را بداند و آن ها را در صدر بنشاند یقینا به تکامل، سعادت و پیشرفت دست خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی بازنشستگان کردستانی در قاب طعم و رنگ

نمایش توانمندی بازنشستگان کردستانی در قاب طعم و رنگ