مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-17سياسي

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی/ضعف مدیریت چالش درونی اقتصاد کشور


اگر مجلس انقلابی شکل بگیرد وضعیت اقتصاد کشور بهتر خواهد شد بنابراین باید آگاهانه و با تحقیق نمایندگان اصلح را انتخاب و روانه خانه ملت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر اکبر غفوری مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در هفدهمین نشست اندیشه ورزی والعصر که با موضوع توصیه های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به همت حوزه هنری یزد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند گفت: اگر مجلس انقلابی شکل بگیرد، وضعیت اقتصاد ایران هم بهتر خواهد شد بنابراین باید آگاهانه و با تحقیق نمایندگان اصلح را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم.

غفوری مشارکت حداکثری در انتخابات را امنیت ساز و عزت آفرین دانست و حضور پرشور و حداکثری مردم در این دوره حساس را ضامن تثبیت و بقای انقلاب و شکست دشمنان عنوان کرد.

وی در ادامه به توصیه های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره و خاطر نشان کرد: معنویت و اخلاق یکی از این رهنمودهاست، بر این اساس ملاک و معیار گزینش افراد از جمله در انتخابات باید اخلاص، ایثار، ایمان، توکل، خیرخواهی، گذشت، کمک به نیازمندان، راست گویی، شجاعت، تواضع، اعتماد به نفس و پاکدستی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی/ضعف مدیریت چالش درونی اقتصاد کشور

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی/ضعف مدیریت چالش درونی اقتصاد کشور