مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-17بين الملل

سفیر سعودی در واشنگتن: عربستان شریک قابل اعتماد آمریکا در منطقه است


سفیر عربستان در آمریکا، ریاض را شریک قابل اعتماد واشنگتن در منطقه دانست و شراکت میان دو طرف را نهادینه و استوار توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریما بنت بندر بن سلطان سفیر عربستان سعودی در آمریکا گفت که  عربستان سعودی شریک قابل اعتماد آمریکا در منطقه است و این شراکت میان دو کشور، صرف نظر از حزبی که رییس جمهور آمریکا از آن انتخاب می شود، نهادینه و مستحکم است.

سفیر عربستان در آمریکا، در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط ، که نخستین مصاحبه او با یک روزنامه عربی از زمان تصدی این پست است، گفت که مشارکت راهبردی میان دو کشور که 75 سال از آغاز آن می گذرد، با چالش ها و نوسانات بزرگی در سطح بین المللی مواجه بوده از مقابله با اتحاد جماهیر شوری گرفته تا بحران های نفتی مستمر و جنگ خلیج [فارس] و افزایش تهدید گروه های تروریستی و .

اما به هرحال، این مشارکت با وجود همه این چالش ها ادامه یافت و دایما در حال ارتقا و توسعه است.

    دختر بندر بن سلطان ادامه داد: با وجود اولویت دادن به اهداف مشترک امنیتی، سیاسی و اقتصادی در شراکت میان ریاض و واشنگتن، این شراکت از ابعاد دیگری نیز برخوردار است و امروزه با وجود تفاوت بین دو فرهنگ و فاصله بین آنها، شاهد افزایش روابط فرهنگی و اجتماعی میان ملت دو کشور هستیم و این رابطه که در حال رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سعودی در واشنگتن: عربستان شریک قابل اعتماد آمریکا در منطقه است

سفیر سعودی در واشنگتن: عربستان شریک قابل اعتماد آمریکا در منطقه است