مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-17اقتصادي

پیش نویس استاندارد یورو5 برای بنزین تهیه شد


معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد از تهیه پیش نویس استاندارد یورو 5 برای بنزین تولیدی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وحید مرندی مقدم در یک نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر در سال های پایانی اجرای استاندارد یورو 4 در تولید بنزین هستیم، اظهار داشت: در مورد استاندارد بنزین تجدیدنظر خواهیم کرد و به سمت استاندارد یورو5 و یورو6 حرکت می کنیم.

  وی با بیان اینکه جلسات مربوط به این مسئله در حال برگزاری است، افزود: پیش نویس این موضوع تهیه شده و مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.

  * خودروهای دوگانه سوز کارگاهی فاقد استانداردند وی همچنین در مورد استاندارد دوگانه سوز کردن خودروها به روش کارگاهی نیز گفت: تمام خودروهای دوگانه سوز کشور که به روش کارگاهی دوگانه سوز شده اند، فاقد استاندارد هستند، البته این کار بر اساس یکسری رویه ها انجام شده و اینطور نیست که این خودروها حتماً خطر داشته باشند.

وی ادامه داد: برای ساماندهی این مسئله قرار شد استانداردهای لازم تدوین شود که در این مورد فعالیت پژوهشی بین وزارت صنعت، وزارت نفت و سازمان استاندارد در حال انجام است.

مرندی مقدم همچنین در مورد استاندارد قطعات خودرو نیز گفت: یکسری خدمات خودرو مشمول استانداردهای 85 گانه می شوند ولی اینطور نیست که همه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس استاندارد یورو5 برای بنزین تهیه شد

پیش نویس استاندارد یورو5 برای بنزین تهیه شد