مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-17اقتصادي

شناخت برترین بازارهای استانبول با بیسان گشت


خرید کردن مهم ترین بخش سفر برای بسیاری از گردشگران به حساب می آید تا از شهری که به آن سفر کرده اند سوغاتی برای خود و دوستان و خانواده خود بیاورند.

- خرید کردن مهم ترین بخش سفر برای بسیاری از گردشگران به حساب می آید تا از شهری که به آن سفر کرده اند سوغاتی برای خود و دوستان و خانواده خود بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، استانبول یکی از شهرهای پرطرفدار برای گردشگران به حساب می آید که هم تاریخچه فوق العاده ای دارد و نظر هر توریستی را به خود جلب می کند و هم بازارهای پوشاک مطرحی دارد.

جنس های ترک در بین ایرانیان طرفدارهای زیادی دارد، کمتر مسافری می باشد که در طول سفر خود در نیز این سؤال را مطرح می کنند که آیا در سفر به باکو نیز خرید همانند استانبول به صرفه است؟ باید باکو بیشتر مناسب گردش و تفریح می باشد تا خرید، چرا که در باکو هزینه پوشاک کمی بالا می باشد.

گفتنی است مسافران تور استانبول می توانند جهت رزرو هتل اطراف بازارهای استانبول با آژانس بیسان گشت در ارتباط باشند تا بهترین پیشنهاد را در نزدیک ترین فاصله تا مراکز خرید به مسافران خود داده و رزرو کند.

مرکز مگا اوت لت ونیز استانبول: در واقع اوت لت ها مراکز همیشه تخفیف می باشند که تمامی اجناس را به قیمت پایین تر از مراکز خرید دیگر به فروش می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت برترین بازارهای استانبول با بیسان گشت

شناخت برترین بازارهای استانبول با بیسان گشت