مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-17اقتصادي

توسعه کیف پول الکترونیک نیازمند قانون و اجرای کامل رمز دوم پویا


توسعه ابزار کیف پول الکترونیک در کشور نیازمند اعلام قوانین و مقررات از سوی بانک مرکزی و اجرای رمز دوم پویا برای تمامی تراکنش های بدون حضور کارت است.

- توسعه ابزار کیف پول الکترونیک در کشور نیازمند اعلام قوانین و مقررات از سوی بانک مرکزی و اجرای رمز دوم پویا برای تمامی تراکنش های بدون حضور کارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام خدمات انفورماتیک، شهره آقا بابایی، معاون کسب وکارهای نوین ایران کیش، با اشاره به ضرورت توسعه کیف پول های الکترونیک گفت: ابزار کیف پول می تواند هزینه تراکنش ها را در شبکه پرداخت کاهش دهد و درعین حال پرداخت با امنیت و سرعت بالاتری انجام شود؛ در حال حاضر قوانین و استانداردهای حوزه کیف پول الکترونیک از سوی بانک مرکزی اعلام نشده و شرکت ها بر اساس استانداردهای بین المللی پروژه کیف پول در اپلیکیشن های پرداخت را اجرایی کرده اند که نیاز است تا بانک مرکزی به عنوان رگولاتور سریع تر قوانین مناسبی را برای کیف پول های الکترونیک اعلام کند تا این بازار توسعه یابد.

معاون کسب وکارهای نوین ایران کیش با بیان اینکه اجرای کامل طرح رمز دوم پویا برای تمامی تراکنش های اینترنتی می توانست توسعه کیف پول های الکترونیک به دلیل تسهیل فرآیند انجام تراکنش را رقم بزند، اظهارداشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی رمز دوم پویا شامل ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کیف پول الکترونیک نیازمند قانون و اجرای کامل رمز دوم پویا

توسعه کیف پول الکترونیک نیازمند قانون و اجرای کامل رمز دوم پویا