مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17سياسي

میثم نعمتی به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد


میثم نعمتی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میثم نعمتی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد.

وی در این باره با انتشار نامه ای تاکید کرد: با عنایت پروردگار متعال و صرفا به جهت وظیفه انقلابی در تحقق گام دوم بی شک تحقق شکوهمند گام دوم انقلاب اسلامی به دمیدن روح جوانی، عدالت خواهی و خودباوری و دلدادگی به مستضعفین، خستگی ناپذیری و در یک کلام روحیه جهادی در ارکان مختلف نظام من جمله مجلس نیاز دارد.

  با تأکیدات دوستان دلسوز و دغدغه مند به نمایندگی از رئوس دو جریان اصولگرایی حاضر در انتخابات پیش رو، بر اینجانب تکلیف گردید که در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نمایم و در لبیک به فرمان گام دوم امام عزیزمان به وسع خود نقش داشته باشم.

در این مسیر به واسطه حسن نظر شورای ائتلاف و با انتخاب مردم اصولگرای عزیز تهران، با اختلاف چند رتبه در رأی شورای ائتلاف در 13 نفر جوان لیست ائتلاف قرار نگرفتم.

لذا با تشکر از همه عزیزانی که به بنده محبت داشتند و رأی به لیست کامل شورای ائتلاف ضمن کناره گیری از انتخابات به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب، ذکر چند نکته را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم نعمتی به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد

میثم نعمتی به نفع ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد