مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:202020-02-17پزشكي

شیوع بالای سوءتغذیه در بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه


دبیر علمی کنگره تغذیه بالینی ایران گفت: شیوع سوءتغذیه در بیماران بستری در بیمارستان ها به خصوص مراقبت های ویژه بسیار بالا است و بیش از 50 درصد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه ما دچار سوء تغذیه هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر علمی کنگره تغذیه بالینی ایران گفت: شیوع سوءتغذیه در بیماران بستری در بیمارستان ها به خصوص مراقبت های ویژه بسیار بالا است و بیش از 50 درصد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه ما دچار سوء تغذیه هستند.

عبدالرضا نوروزی امروز 28 بهمن در همایش تغذیه بالینی ایران که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سومین کنگره بین المللی تغذیه بالینی ایران از 28 تا 30 بهمن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

در این کنگره مهمانانی از آسیا و اروپا که در زمینه تغذیه به خصوص تغذیه بیمارستانی فعالیت هایی انجام دادند، دعوت شده تا همه دستاوردهای پژوهشی و بالینی خود را ارائه دهند.

وی افزود: هدف اصلی و شعاری که ما برای این کنگره انتخاب کردیم مبارزه با سوءتغذیه در بیماران بستری در بیمارستان است.

طبق پژوهش هایی که ما در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طی سال های اخیر انجام دادیم، متوجه شدیم که شیوع سوءتغذیه در بیماران بستری در بیمارستان ها به خصوص مراقبت های ویژه بسیار بالا است و بیش از 50 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بالای سوءتغذیه در بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه

شیوع بالای سوءتغذیه در بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه