مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-17سياسي

ابتکاری برای نجات شهر از پوستر


اما شهرداری ایلام مبتکر طرحی شد که نه تنها شهر ایلام بلکه دیگر شهرهای کشور را از مصیبت چسپاندن بی قاعده پوستر و عکس های تبلیغاتی بر در و دیوار شهر نجات داد.

بیش از یک دهه است که دیگر مثل گذشته پوسترهای تبلیغاتی نامزدها بر در و دیوار شهر خودنمایی نمی کند و دیگر مثل سابق نامزدهای انتخابات و هواداران آنها کاغذهای رنگارنگ تبلیغاتی را بر هر دیواری که ببینند نمی چسبانند.

روزگاری نه چندان دور همزمان با شروع تبیلغات انتخابات فضای شهر و روستا از حجم بسیار زیاد پوسترهای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، شهر و روستا، ریاست جمهوری و خبرگان زشت و نامانوس می شد به طوری که وقتی پا از خانه بیرون می گذاشتی با حجم بسیار زیادی از پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مواجه می شدی که بر در و دیوار خانه ها، مدارس، ادارات و بیمارستان ها توسط هواداران کاندیداها چسبانده شده بودند.

بعد از پایان یافتن انتخابات و مشخص شدن افراد منتخب و پیروز میدان رقابت ها و خاموش شدن تنور گرم تبلیغات، تا مدت های طولانی آثار ناخوشایند تبلیغات بر روی در و دیوار و معابر عمومی شهر باقی می ماند و حتی گاه تا سالیان دراز پوسترهای تبلیغاتی رنگ و رو رفته را می توانستی در گوشه و کنار شهر ببینی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکاری برای نجات شهر از پوستر

ابتکاری برای نجات شهر از پوستر