مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 16:152020-02-17ورزشي

شهرآورد هندبال اصفهان به سود ذوب آهن/ طالبیان به تیم ملی قایقرانی دعوت شد


پیروزی ذوب آهن در لیگ برتر هندبال، دعوت از طالبیان به تیم ملی قایقرانی و مصدومیت جدی ولسیانی از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 28 بهمن ماه علاوه بر این که شهرآورد هندبال اصفهان در لیگ برتر برگزار شد، تیم والیبال بانوان ذوب آهن مقابل سایپا شکست خورد.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور شهرآورد هندبال اصفهان بین ذوب آهن  و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه ملت برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه 27 بر 23 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

✅ در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا، عزیز اسیموف ازبکستانی در ورزشگاه دوحه دیدار طلایی پوشان و السد را قضاوت می کند؛ سپاهان فردا از ساعت 19 و 5 دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف السد می رود.

خبر دیگر از سپاهان این که گئورگی ولسیانی مدافع تیم سپاهان که به علت مصدومیت مدتی است تحت معاینه قرار گرفته،  از شهر دوحه به تفلیس برگشت تا در گرجستان روند درمانی خودش را تکمیل کند؛ ولسیانی، پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به شهر تفلیس رفته بود تا زیر نظر پزشک تیم ملی گرجستان تحت معاینه قرار بگیرد و سپس به دوحه سفر کرد تا در کمپ اسپایر معاینات دقیقتری روی پای او انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد هندبال اصفهان به سود ذوب آهن/ طالبیان به تیم ملی قایقرانی دعوت شد

شهرآورد هندبال اصفهان به سود ذوب آهن/ طالبیان به تیم ملی قایقرانی دعوت شد