مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-17سياسي

عرف: امیدواریم سقف مشارکت بالایی را در انتخابات تجربه کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در حاشیه جلسه امروز ستاد اطلاع رسانی اقتصادی وزارت کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش برای انتخابات چه تصمیماتی گرفته شده، - رییس ستاد انتخابات کشورابراز امیدواری کرد که با توجه به آمار های ارائه شده شاهد سقف مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در حاشیه جلسه امروز ستاد اطلاع رسانی اقتصادی وزارت کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش برای انتخابات چه تصمیماتی گرفته شده، گفت: قرار شد گزارشی ارائه کنم برای چگونگی فراهم کردن تسهیل حضور مردم در انتخابات و این گزارش ارائه شد و دستگاه های ذیربط هم قول مساعد دادند که کار خود را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار های ارائه شده امیدواریم سقف مشارکت بالایی را تجربه کنیم، درباره مباحث تبلیغاتی هم مسائلی مطرح شد و این را تاکید می کنیم که درست است که در قانون شفافیت ماده 12، ماده 57 قانون انتخابات مجلس (محدودیت تبلیغات) را نقض کرده، ولی کما فی السابق ماده 65 قانون انتخابات مکررا تاکید دارد.

رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: پس ما هم تاکید می کنیم باید هم نامزد ها و هم هوادار ها دقت کنند تخلفاتی صورت نگیرد که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرف: امیدواریم سقف مشارکت بالایی را در انتخابات تجربه کنیم

عرف: امیدواریم سقف مشارکت بالایی را در انتخابات تجربه کنیم