مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:052020-02-17سياسي

لیست دیرهنگام اصلاح طلبان و حضور پُر رنگ زنان


حزب ندای ایرانیان و اراده ملت از احزاب اصلاح طلب استان فارس، روز بیست و هشتم بهمن 98 در حالی که تنها 2 روز تا زمان اتمام مهلت قانونی تبلیغات باقی مانده است، لیست چهار نفره برای انتخابات پیش رو (دوم اسفند) در شیراز ارایه کردند.

نشست خبری ائتلاف انتخاباتی ندای ملت با حضور چهار کاندیدای این ائتلاف که برآمده از بعضی احزاب اصلاح طلب استان فارس از جمله حزب اراده ملت و ندای ایرانیان است با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سید احمد موسوی به عنوان رییس این ائتلاف با انتقاد از اندک بودن زمان برای تشکیل ائتلاف ها و بسته شدن لیست های مورد حمایت اصلاح طلبان گفت: از مولفه های مهم در ارزیابی انتخابات، 2 امر مشارکت و رقابت است که ضعف در هر یک از این 2 مولفه سبب برگزاری انتخابات ضعیف و کم رنگ خواهد شد.

وی افزود: اگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کشور، فرصت حضور برای همه جریان های سیاسی از جمله اصلاح طلبان را فراهم کنند امیدواریم که در روزهای باقی مانده تا انتخابات دوم اسفند ماه شاهد اعلام حمایت و همراهی سایر گروه ها و احزاب اصلاح طلب با این لیست باشیم.

موسوی ادامه داد: 2 حزب ندای ایرانیان و اراده ملت با رویکرد پاس داشتن قانون اساسی، وارد رقابت انتخاباتی شده اند و با وجود مشکلات موجود، برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و کشور، لیست ائتلاف انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست دیرهنگام اصلاح طلبان و حضور پُر رنگ زنان

لیست دیرهنگام اصلاح طلبان و حضور پُر رنگ زنان