مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-18دانش

لاری: 150 میلیون تومان به اردو های راهیان نور دانشجویی اختصاص یافت


سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعزام دانشجویان علوم پزشکی به اردو های راهیان نورگفت: - معاون فرهنگی وزارت بهداشت از اختصاص 150 میلیون تومان به صورت کمک های ستادی به اردو های راهیان نور دانشجویی خبر داد.

سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعزام دانشجویان علوم پزشکی به اردو های راهیان نورگفت: برگزاری اردو های راهیان نور برای ما جزو اولویت هایمان است، چون حس می کنیم یک کار فرهنگی است و دانشجویان با حضور در این اردو ها با فضای دفاع مقدس آشنا می شوند.

وی افزود: بسیج دانشجویی خیلی خوب وارد جریان شده و این اردو ها را به بهترین نحو مدیریت و برگزار می کند.

لاری ادامه داد: امسال هم مانند سال های قبل دانشجویان علوم پزشکی از تمامی دانشگاه ها به این سفر اعزام می شوند و به دانشگاه ها هم در ابلاغیه ای تاکید شده که همکاری لازم را برای حضور حداکثری دانشجویان در این اردو ها را داشته باشند.

وی اظهار داشت: از دیگر اقدامات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی برای حضور بیشتر دانشجویان در این اردو ها این است که حضور دانشجویان غیبت در کلاس در نظر گرفته نشود و غیبت ها موجه باشد و همچنین کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاری: 150 میلیون تومان به اردو های راهیان نور دانشجویی اختصاص یافت

لاری: 150 میلیون تومان به اردو های راهیان نور دانشجویی اختصاص یافت