مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:462020-02-18سياسي

تنور گرم انتخابات در شهرستان مرزی گیلان


خبرگزاری مهر- گروه استان ها، مهدی حسین نژادی: با گذشت چند از آغاز رقابت های رسمی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی آستارا، موج بزرگ جلب آرای شهروندان به شرکت در انتخابات دوم اسفند و شناساندن فرد اصلح و انتخاب نهایی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به راه افتاده است.

در چند روز گذشته ستادهای تبلیغاتی و انتخاباتی 11 نامزد آستارایی ورود به مجلس شورای اسلامی به محل تجمع و بحث و گفتگو درباره این واقعه سیاسی مهم کشور دوم اسفند ماه تبدیل شده است.

نقش پررنگ جوانان در اداره ستادها در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی آستارا جوانان نقش بسیار پررنگی دارند و تقریباً اداره برنامه اکثر ستادها بر عهده آنها قرار گرفته است.

تبلیغات هواداران نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا فضای انتخاباتی حاکم بر این شهرستان را پرشورتر کرده است.

این روزها شهرستان مرزی آستارا حال و هوای دیگری دارد و در اکثر محافل عمومی و نیز مجالس خصوصی سخن از نزدیک شدن روز سرنوشت ساز دوم اسفند ماه و شرکت گسترده مردم منطقه برای انتخاب یک نماینده مجلس اصلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور گرم انتخابات در شهرستان مرزی گیلان

تنور گرم انتخابات در شهرستان مرزی گیلان