مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:502020-02-18اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت های شهرک صنعتی اترک


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین زیرساخت های شهرک صنعتی اترک اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله عابدی صبح سه شنبه با بیان این که سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سرباز گمنام توسعه است، در خصوص پروژه های سفر هیات دولت به گلستان اظهارکرد: در سفر اول کاروان تدبیر و امید به استان، 121 پروژه داشتیم که 631 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ و با پیگیری های تعهدات این سفر در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه در مجموع هزار و 100 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.

وی در خصوص سفر دوم افزود: در سفر دوم 62 مصوبه داشتیم و هزار و 682 میلیارد تومان مجموعه تعهدات سفر بود و حدود 400 میلیارد تومان هم در قالب صندوق توسعه ملی اختصاص یافت که در مجموع دو هزار و 82 میلیارد تومان اعتبار را شامل می شود.

عابدی بیان کرد: مقرر شده بود که در سال 98، حدود 840 میلیارد تومان تعهدات سفر انجام شود که تاکنون 58 درصد آن معادل 485 میلیارد تومان محقق شده است.

وی گفت: تلاش کردیم در سازمان برنامه و بودجه از ردیف های ملی و از ظرف قانون برای ایجاد زیرساخت های استان استفاده کنیم به عنوان مثال 100 میلیارد تومان برای تأمین برق و خط انتقال شهرک صنعتی اترک اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت های شهرک صنعتی اترک

اختصاص 100 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت های شهرک صنعتی اترک