مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-18اقتصادي

اجرای مرحله دوم تخصیص منابع مالی راه آهن از محل تبصره 18 تا پایان سال


رییس امور راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه اظهار امیدواری کرد: مرحله دوم تخصیص منابع مالی شرکت راه آهن از محل تبصره 18 قانون بودجه را تا پایان سال جاری عملیاتی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، اکبر رحمانی در بازدید از مرکز تعمیرات اساسی واگن های مسافری شرکت رجا، بیان کرد: یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای تبصره 18 قانون بودجه برای اشتغال زایی و تولید در کشور پیش بینی شده است و دولت در نظر دارد از این محل منابع مالی مناسبی را برای حوزه های مختلف اقتصادی از جمله حمل و نقل ریلی اختصاص دهد و متناسب با پیشرفت کار باید این منابع در اختیار شرکت راه آهن قرار گیرد.

رییس امور راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه ضمن ابراز رضایت از روند بازسازی واگن های مسافری رجا تاکید کرد: تاکنون 20 درصد از منابع مالی از این محل برای دستگاه های اجرایی و شرکت راه آهن اختصاص یافته و انتظار داریم تا اسفند ماه سال جاری، متناسب با پیشرفت کار، مرحله دوم این منابع برای برای نوسازی و بازسازی ناوگان ریلی کشور، به شرکت راه آهن اختصاص یابد.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: هم اکنون با استفاده از منابع مالی تبصره 18 قانون بودجه، تعدادی از واگن های مسافری رجا بازسازی شده و بخشی دیگر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم تخصیص منابع مالی راه آهن از محل تبصره 18 تا پایان سال

اجرای مرحله دوم تخصیص منابع مالی راه آهن از محل تبصره 18 تا پایان سال