مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-18اقتصادي

افزایش قیمت ارز ارتباطی با FATF ندارد


وزیر اقتصاد در مورد تأثیر FATF بر افزایش قیمت ارز گفت: جلسه FATF فردا برگزار می شود و افزایش قیمت ارز هیچ ربطی به این موضوع ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، گفت: با توجه به اینکه افزایش نرخ ارز مشکلاتی را برای دریافت کنندگان تسهیلات از صندوق توسعه ملی به وجود آورده است، مقرر شد تا کارگروهی تشکیل شود و این کارگروه تسهیلات را طبقه بندی کند تا مشخص شود دریافت کنندگان این تسهیلات چه نوع محصولی را تولید کرده اند؛ یعنی آیا محصول تولیدی آنها تحت نظارت دولت و ستاد تنظیم بازار است یا محصولی صادراتی می باشد.

وی افزود: بنابر این متناسب با آن در این کارگروه تصمیمات لازم اتخاذ می شود و از آنجا که در قانون اشاره ای نشده که در شرایط اضطرار چگونه باید این تسهیلات بازپرداخت شود، مقرر شد تا مجلس آن را پیگیری کند و اگر نیاز به قانون داشت در قالب بودجه مصوب شود.

* استرداد مالیات بر ارزش افزوده حاصل از صادرات را به بازگشت ارز موکول کردیم وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار داشت: میزان بازگشت ارز حاصل از صادرات از ابتدای امسال تا کنون 22 میلیارد دلار بوده است این در حالی است که در سال گذشته یک مقدار در بازگشت ارز حاصل از صادرات با مشکل مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت ارز ارتباطی با FATF ندارد

افزایش قیمت ارز ارتباطی با FATF ندارد