مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-18اجتماعي

تراژدی نابودی باغات کاشان همزمان با توسعه سیمانی ساخت و سازها


خبرگزاری مهر - گروه استان ها، هادی نجف زاده: افزاش گازهای گلخانه ای به مهمترین و بزرگترین دغدغه فعالان و علاقمندان به محیط زیست در سراسر دنیا تبدیل شده است.

همزمان با گسترش فعالیت های انسان در نابودی فضای سبز به بهانه های مختلف و نابودی جنگل ها و مراتع در سراسر جهان معضلات و مشکلات زیست محیطی نیز با رشد و سرعتی چندین برابری در حال افزایش است.

آموزش ها و فرهنگسازی های پیوسته فعالان محیط زیستی در سراسر گیتی برای توجه انسان ها در حفظ فضای سبز و محیط زیست اطراف خود نیز نتوانسته است آتش طمع را در وجود آدمیان خاموش کند.

حتی نهیب و ترس از آینده فرزندان و نسل های آینده نیز این حرص و ولع انسان را نسبت به تخریب محیط زیست و فضای اطراف خود نتوانست کم کند و روز به روز که می گذرد اخبار جدیدترین از نابودی و قتل درختن به گوش می رسد.

مقتولانی که نه اولیای دم دارند و نه خود قادر به حفاظت و مراقبت از وجود خود در مقابل اره و تبر زیاده خواهی های انسان هستند.

در این بین چه آتش هایی که بر دل و جان درختان و جنگل ها و مراتع می افتد و سوزشی چند برابر را برای وجود علاقمندان به محیط زیست در بر دارد که آخرین نمونه آن از آتش سوزی گسترده در استرالیا را می توان نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی نابودی باغات کاشان همزمان با توسعه سیمانی ساخت و سازها

تراژدی نابودی باغات کاشان همزمان با توسعه سیمانی ساخت و سازها