مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-18سياسي

برای رقابت چهره های اصلاح طلب در انتخابات حداکثر تلاش مان را کردیم


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ما حداکثر تلاش مان را برای حضور چهره های اصلاح طلب کردیم و در بسیاری از شهرستان ها نیز موفق شدیم، در برخی شهرستان های استان ما امکان رقابت نداشتیم که پس از پیگیری های مکرر ما شرایط تغییر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ما حداکثر تلاش مان را برای حضور چهره های اصلاح طلب کردیم و در بسیاری از شهرستان ها نیز موفق شدیم، در برخی شهرستان های استان ما امکان رقابت نداشتیم که پس از پیگیری های مکرر ما شرایط تغییر کرد.

حسن جعفری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص تلاش استانداری برای رقابتی تر شدن انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه استان به ویژه مشهد اظهار کرد: در آماری که اعلام کردیم ما 4 مرحله تایید صلاحیت داشتیم، در مرحله اول توسط هیات اجرایی 96 درصد، مرحله دوم در هیات نظارت 46 درصد، مرحله سوم در هیات نظارت تهران 64 درصد و در مرحله آخر 66 درصد تایید صلاحیت داشتیم.

وی ادامه داد: ما در مرحله نهایی حداقل 22 درصد نسبت به مرحله اول هیات نظارت افزایش تایید صلاحیت ها را داشتیم و این باعث شد رقابت در حوزه هایی که احتمال می دادیم کمرنگ تر باشد و می بایست تقویت می شد صورت گیرد، کمتر استانی است که 66 درصد داوطلبان در آن تایید صلاحیت شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رقابت چهره های اصلاح طلب در انتخابات حداکثر تلاش مان را کردیم

برای رقابت چهره های اصلاح طلب در انتخابات حداکثر تلاش مان را کردیم