مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:162020-02-18سياسي

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی است


بانوی خبرنگار مسلمان آمریکایی ایرانی گفت: جنگ رسانه ای و تبلیغات قوی علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران شدید است که استقامت و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان رمز پیروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، همایش ماه مستور با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار مسلمان آمریکایی تبار ساکن ایران و گوینده شبکه انگلیسی زبان جمهوری اسلامی ایران (Press TV) به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر در جمع بانوان مهریزی حضور یافت.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای شدید و تبلیغات قوی علیه دین الهی و ملت مسلمان ایران، استقامت و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان را رمز پیروزی دانست.

هاشمی، خاطراتی از دوران زندگی خود در آمریکا و قبل از مهاجرت به ایران و نیز خاطراتی از وضعیت اسارت سال گذشته خود توسط آمریکایی ها در بدو ورود به آمریکا، تجربیات ملموسی را از وضعیت زنان در جامعه سکولار و منهای خدا در آمریکا بیان کرد.

  در پایان این مراسم، این خبرنگار به پرسش های بانوان در مورد دوران اسارت خود در زندان آمریکا و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت حجاب در ایران پاسخ داد.

همایش ماه مستور به همت واحد خواهران هیئت روضه الشهدای مهریز برگزار شد که در پایان مراسم از زحمات جهادی مرضیه هاشمی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی است

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی است