مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-18بين الملل

سفر وبلاگ نویس اسراییلی به عربستان در میان استقبال گرم سعودی ها


روسی که به تازگی به عربستان سفر کرده از استقبال گرم و خوش و بش به شدت گرم نیروهای پلیس سعودی از وی پس از دیدن گذرنامه اسراییلی اش سخن گفت.

- وبلاگ نویس اسراییلی – روسی که به تازگی به عربستان سفر کرده از استقبال گرم و خوش و بش به شدت گرم نیروهای پلیس سعودی از وی پس از دیدن گذرنامه اسراییلی اش سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، هنوز مقامات عربستان به این اظهارات الکس لیوشین، وبلاگ نویس اسراییلی – سعودی واکنشی نشان نداده اند.

به جز مصر و اردن که براساس پیمان های صلح با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، هیچ کشور عربی روابط رسمی علنی با این رژیم ندارد.

یدیعوت آحارونوت نوشت، لیوشین با استفاده از مجوز جدید رژیم صهیونیستی به شهروندان خود برای سفر به عربستان، با اهداف تجاری و سرمایه گذاری وارد این کشور شد و احتمالا او نخستین اسراییلی است که از زمان صدور این مجوز، رسما به عربستان رفته است.

لیوشین در این سفر گفت: سعودی ها اعم از زن و مرد به شکل خاصی بسیار با محبت هستند.

وی ادامه داد: چون عربستان سال ها به روی خارجی ها بسته بود و به همین دلیل مردم این کشور خیلی به گردشگرها عادت ندارند از همین رو می ترسم که گردشگر اسراییلی معمولی با مشکلاتی روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وبلاگ نویس اسراییلی به عربستان در میان استقبال گرم سعودی ها

سفر وبلاگ نویس اسراییلی به عربستان در میان استقبال گرم سعودی ها